Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти».
«Документ розроблено з провідними науковцями сфери соціальної педагогіки і психології, для дітей з особливими освітніми потребами. Кожній такій особистості залежно від рівня підтримки ми пропонуємо відповідні умови забезпечення освітнього процесу, фінансування, надання додаткових корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг, перелік відповідних допоміжних засобів навчання тощо», – зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.
Докладніше: bit.ly/3gYdLMG
Комментариев нет:
Отправить комментарий